Tuesday 17 September 2019

PENGAKUAN 8

testimoni patah jari kaki 
nama : Nor Asikin bahari
umur 46 thn



Assalamualaikum semua ..alhamdulullah syukur pada Allah pada tarikh 7/9/2019 saya di uji patah jari kaki akibat kecuaian ketika menaiki tangga ...kaki kiri saya tak lepas melangkah  mengakibatkan kemalangan berlaku hingga mengakibatkan patah di bahagian tulang jari di kaki kiri ..

selepas disahkan patah kaki perlu di simen pada kaki ..saya terus mengambil 3 capsule AFX pagi dan malam ...

alhmdulillah pada hari khamis 12/9/2019 saya yakin 1000% kaki saya sudah sembuh dan saya sendiri membuka simen di kaki ..alhamdulillah kaki saya boleh berjalan semula tanpa perlu sokongan tongkat ...

alhamdulillah allah beri kesembuhan dgn asbab afx ....terima kasih Allah..

No comments:

Post a Comment

PENYAKIT 9