Tuesday 23 July 2019

SALAM PEKENALAN

Assalamualaikum

Utk maklumkan semua, kita di sini Bukan utk menjual Produk. Matlamat utama untuk berkongsi kebaikan dan manfaat produk yg tlh kita nikmati atau ahli keluarga atau kawan kawan kita nikmati.
Takkan sanggup kita diamkan shj kebaikan dan kesembuhan kita secara Alami ini, bila kita Sedar & Yakin manfaat produk yg kita telah rasai.
Sedangkan Dlm masa yg sama, ahli keluarga, kwn kwn sedang tercari cari penawar kpd penyakit atau sakit mrk.
Ianya 100% organik, bukan sintetik. Ianya juga Bukan ubat dan tiada masalah atau tiada gangguan kpd ubat yg sedang kita makan.
Jual beli hanya terjadi jika keperluan itu ingin dimiliki.
Sedangkan nak makan ayam goreng pun kita sanggup beli KFC yg lbh mahal wpun ada juga ayam goreng lain di Pasaran atau Boleh shj beli ayam di pasar dan goreng Sendiri. Transaksi jual beli pasti terjadi apabila keperluan terhadap sesuatu. Ianya lumrah, Tapi sebahagian kita agak berkira dgn tubuhnya Sendiri.
Alhamdulillah, InsyaAllah dgn izin Allah jua yg tlh memberi kesembuhan kpd kita apabila terbuka hati kita mengambil CMX dgn disiplin. Justeru, memang sangat sangat Patut kita berkongsi rahsia kita Sihat kpd semua yg mengenali kita khasnya keluarga, sanak saudara dan rakan taulan.
Di manakah nikmatnya wang ringgit dan kenikmatan makanan bila kita tak sihat, kan ?.

Link untuk mereka nak join

https://t.me/joinchat/AAAAAEqEbrreF4H9yq6TjQ

Sebarang pertanyaaan boleh direct pm admin dibawah

Sadiah
Wasap.my/01140577571

Hasif
Wasap.my/0136245865

No comments:

Post a Comment

PENYAKIT 9