Wednesday 24 July 2019

MOTIVASI 1

Dasyat salah seorang anak muda dari Penang yang dapat merealisasikan impiannya di MAXXIMA.
Bila ditanya macam mana umur muda boleh berjaya buat MLM sedangkan MAXXIMA tak cerita juta-juta atas kertas? Jarang orang muda nak buat syarikat yang fokus pada produk.

Jawapannya.
Saya tak pernah pun ajak kawan-kawan terdekat untuk buat bis dengan saya, saya lebih suka mencari kawan2 yang saya tak kenal. Contohnya kawan FB, kawan saya punya kawan dan adik beradik saya punya kawan. Di situlah bermulanya perniagaan dan saya membantu mereka diperingkat awal dan kemudian saya ajar mereka bagaimana nak buat table talk. Kalau dia suruh saya tolong closingkan tapi dia sendiri tak ada, saya cakap bila dia ada baru kita jumpa prospek tu. Saya akan ikut mereka sebanyak 5kali dan kali ke 5 saya hanya teman dan buat closing sahaja.
Saya wajibkan ahli dibawah saya untuk hadir training anjuran MAXXIMA sekurang kurangnya 3x.
Sekarang network saya dimerata tempat nasib baik ada group whtsp memang banyak membantu.
Duplikasi demi duplikasi berlaku, saya tak nak jadi hero semua saya nak buat, saya nak orang dibawah saya yang jadi hero. Sukseskan mereka dahulu itu matlamat utama.
Alhamdulillah hari ini saya dimarah oleh ahli keluarga terdekat, kawan2 baik sebab tak ajak mereka di peringkat awal2. Anda pernah alami situasi yang mcm ni tak?
Mktg plan di luar banyak yang hebat-hebat tapi saya tak nak jadi berjaya sekejap atau berjaya dalam rasa ketakutan. Saya memilih MAXXIMA sebab saya nak berjaya selama lamanya dalam jangka masa panjang.
Pilihan ditangan anda samada anda nak buat atau tidak saya tetap akan buat.
-Rahmad #team7996 #maxximagalavaganza

MOTIVASI DIRI:
Anak muda ni berjaya dlm maxxima .. asalnya disebabkan Ayah beliau sembuh dari strok dgn keizinan ALLAH selepas mengamalkan produk Maxxima ..Alhamdulillah

No comments:

Post a Comment

PENYAKIT 9