Thursday 8 August 2019

KESAN

Berapa Lama Makan CMX/AFX Boleh Sembuh ?

☛ Ada yang bertanya begini :-

” Berapa Lama Makan Cmx/afx  Boleh Sembuh ?”

Ini ialah soalan paling kerap ditanya di kaunter kami. Kita harus ingat, penyembuhan adalah dari Allah swt dan kita berikhtiar dengan cara terbaik selaras dengan perkembangan sains dan teknologi perubatan.

Perasan tak, untuk ‘mendapat’ sesuatu penyakit yang kronik itu pun sebenarnya ambil masa yang lama. Kesan daripada aktiviti, amalan dan pemakanan yang tidak sihat, akhirnya kita pun menghidap sesuatu penyakit itu.

Penyakit seperti jantung, kencing manis, kanser, gout dan lain-lain bukan terbentuk dalam masa sehari, seminggu atau sebulan.

Ia mengambil masa yang lama sekali untuk menunjukkan ‘sifat’nya.

☛ Kata Prof Dr Haresh
===============

✔ Dalam kebanyakan kes sakit dan ketidaknormalan sistem dalam badan, adalah lebih baik kita berusaha mengambil Cmx/afx tanpa menunggu testimoni.

✔ Sel stem adalah sel induk atau master sel yg mampu menjadi sel yg diperlukan pada mana-mana bahagian badan yg sakit akibat kerosakan atau kerosakan sel.

Afa Help Your Body Heal Itself

✔ sel yang keluar tahu bagaimana utk bekerja dan membantu kita yg sakit melalui 2 cara :-

1. Ia bertugas menyelenggara organ, tisu dan sel

2. Ia akan membaik pulih sel yg rosak di tempat yg sakit melalui organ, tisu dan sel.

AFA Repair Your Body

✔ Ia akan repair di tempat yg teruk dulu tanpa fokus kepada penyakit yg kita hidapi.

✔ Jadi jika kita sakit darah tinggi, mungkin darah tinggi belum pulih tetapi ia akan menyelenggarakan tempat yg perlu dipulihkan terlebih dahulu yg berkaitan dgn penyakit darah tinggi.

✔ Mungkin ia detact di jantung dulu atau usus dulu atau sistem saluran darah dulu. Tempat itu yg perlu di ‘repair’ dahulu. Selepas itu baru ia akan bertindak balas kpd penyakit darah tinggi.

✔ Inilah kunci kepada cara stem sel bekerja dlm badan kita apabila sel-sel keluar sejumlah 3-4 juta daripada tulang sum-sum kita.

✔ Tugas kita terus konsisten mengambil Cellmaxx dan minum setiap hari.

✔ Cmx/afx perlu masa untuk buat kerja untuk kita sehinggalah penyakit pulih,

✔ Beri masa dan peluang kepada diri sendiri. Ia tahu untuk bertindak membaik pulih tempat yg perlu. Kami doakan anda sembuh dari penyakit yg sedang di alami.

No comments:

Post a Comment

PENYAKIT 9