Thursday 25 July 2019

PENYAKIT 7


ASSALAMUALAIKUM

T U B U H   M E R A W A T   T U B U H   (TMT)

FAKTA SATU
Mengikut kajian sains, Penyakit Degeneratif (canser,  strok, sakit jantung, barah payudara, diabetes, sakit buah pinggang, barah hati, darah tunggi, barah otak, siriosis, gout dan swbagainya) boleh dirawat secara semulajadi menggunakan tubuh pesakit itu sendiri.

FAKTA DUA
Mengikut kajian sains, Penyakit Degeneratif, berpunca dari  kematian terlalu banyak sel (30 hingga 40 juta sel) berbanding dengan kadar kemampuan badan  mengganti sel yang mati.

FAKTA TIGA
Mengikut kajian sains, tubuh manusia menghasilkan STEM CELL dari tulang sum sum (bone marrow) untuk menggantikan semua sel sel yang rosak dan mati. Stem Cell dari luar (orang lain, buah, binatang, dsb) tidak boleh menggantikan sel sel yang rosak kecuali menggunakan Stem Cell dari diri sendiri.

FAKTA EMPAT
Mengikut kajian sains, Stem Cell yang dikeluarkan secara semulajadi dari Tulang Sum Sum mula mengurang (10%) ketika manusia mencecah umur 25 tahun. Pengeluaran Stem Cell sangat kurang apabila manusia semakin tua.

FAKTA LIMA
Oleh kerana pengeluaran Stem Cell secara semulajadi dalam tubuh manusia berkurangan apabila usia semakin lanjut,  para saintist telah berjaya memperkenalkan tiga kaedah terkini untuk mendapatkan pengeluaran Stem Cell dari tubuh sendiri:
1. TALI PUSAT (Perlu disimpan dalam makmal untuk jangka masa yang lama)
2. PEMBEDAHAN TULANG SUM SUM (BONE MARROW TRANSPLANT) Kos tinggi dan berisiko tinggi seperti Lumpuh dsb.
3. L SELECTIN LIGAND (Extract AFA) murah dan tiada risiko.

FAKTA ENAM
L Selectin Ligand dari extract AFA sudah boleh didapati dalam pasaran dunia dengan harga yang sangat murah dalam tiga jenama:
1. AFX (pure extract dalam bentuk capsul) berharga RM310 sekotak
2. CMX (Dalam bentuk cecair, diadun dengan Goji dan Oligo Sakarida, dalam botol VAIL terbaik mematuhi tahap Pharmasutikal) berharga RM180 sekotak.
3. CELLMAXX (dalam bentuk serbuk diadun dengan extract Peach) Boleh didapati di Singapore, Brunei, Indonesia, Mongolia, Cambodia dan Thailand.

FAKTA TUJUH
Mengikut kajian sains, Tubuh Merawat Tubuh (TMT) adalah Konsep Rawatan Terkini dan sangat berkesan merawat Penyakit Degeneratif. Penggunaan Stem Cell dari tubuh sendiri yang mampu dikeluarkan lagi dengan bantuan pengambilan extract AFA bersama 64 nutrient yang ada dalamnya (AFX, CMX, CELLMAXX).

info kesihatan
ZAAD🌏UK

No comments:

Post a Comment

PENYAKIT 9